Presentation / YING MENGYUAN

中国ファッション小売市場におけるビジネスモデル発展の方向性について ―C2B Eコマースを例にして

C2B、AI技術、カスタマイズサービスに対する消費者意識・行動の変化を分析し、未来のビジネスモデルにおける消費者との価値共創の実現可能性を検討する。


オウ ムエン

学歴

福州外語外貿学院 日本語学科
台湾文藻外語大学 日本語学科

資格

日本語能力試験(JLPT)2級
中国の全国大学英語試験6級(CET)

経歴

Eコマース経験1年
アパレル販売経験半年

On the Direction of Business Model Development in China’s Fashion Retail Market – Case Study of C2B E-commerce –

Analyze changes of consumer awareness and actions towards C2B, AI technologies and customized services, and explore the possibility of value co-creation with consumers in a future business model.


YING MENGYUAN

EDUCATION

Fuzhou University of International Studies and Trade(Japanese)
Wenzao Ursuline University of Languages(Japanese)

QUALIFICATION

JLPT N2
CET-6

CAREER

1 year of e-commerce experience
Half a year of clothing sales experience