Presentation / LI SHANSHAN

時代のニーズに合わせた新体験型セレクトショップ「EMF」の事業計画

中国の中小型のデザイナーズブランドを発掘し、新しい販売モデルとより専門的なマーケティングを提供するセレクトショップの提案

EMFのファッション&アートアライアンスのビジネスモデルは、主に体験型セレクトショップとブランドインキュベーション事業で構成されている。体験型セレクトショップの運営は、現在、市場に出回っている従来のオペレーションモデルにアート、ファッション、高度体験を融合させ、消費者に新しいショッピング体験を提供する。ブランドインキュベーション事業は、中国の中小規模のニッチなデザイナーブランドや新鋭デザイナーを発掘して、新しい販売モデルを提供することで、より豊かな顧客を獲得しブランド認知度を高める。そして、EMFのプラットフォームを通じて、より豊富な情報やさまざまなタイプのパートナーを得ることができ、より多くの可能性と無限の発展空間を得ることができる。


リ サンサン

学歴

天津工業大学 アート学部ファッションデザイン専攻

資格

日本語能力試験(JLPT)1級

Business Plan for EMF, Experiential “Select Shop” Responding to the Needs of the Times

A proposal for a select shop to foster small and medium-sized designer brands in China, offering a new sales model and more professional marketing.

The business model of EMF’s Fashion & Art Alliance consists of two main elements: the experiential boutique and the brand incubation business. The experiential select shop operation combines art, fashion and advanced experiences with the traditional operating models currently on the market to provide consumers with a new shopping experience. The brand incubation business will identify small and medium-sized niche designer brands and emerging designers in China and provide them with a new sales model to attract a richer customer base and increase brand awareness. And through EMF’s platform, they can get richer information and different types of partners, which will give them more possibilities and unlimited development space.


LI SHANSHAN

EDUCATION

Tianjin Polytechnic University Costume and Fashion Design

QUALIFICATION

JLPT N1