MENG YI

日本における、メンズアパレル・セレクトショップの開発
-バー併設によるライフスタイル提案-

本研究では、メンズアパレルセレクトショップ立ち上げをバー併設という形態で開発する事業計画を立案した。バーの効果で、幅広い層の集客を見込み、ターゲット顧客以外の新規顧客の取り込みも期待している。

モウ キツ

学歴

北京邮电大学 通信工程専攻

資格

日本語能力試験(JLPT)1級

経歴

中国トレンドメディアグループの雑誌「ハーパーズ バザーメンズ」にて高級マーケティングマネジメント担当6年

Development of men’s apparel and select shops in Japan-Lifestyle proposals with an attached bar-

The study developed a business plan to develop the launch of a men’s apparel select shop in the form of a bar. The bar is expected to attract a wide range of customers and attract new customers outside the target customer base.

MENG YI

EDUCATION

Beijing University of Posts and Telecommunications Communication Engineering

QUALIFICATION

JLPT N1

CAREER

6 years in high-end marketing management at Harper’s Bazaar Men’s magazine, China Trend Media Group