MENG YI
日本における、メンズアパレル・セレクトショップの開発
-バー併設によるライフスタイル提案-
本研究では、メンズアパレルセレクトショップ立ち上げをバー併設という形態で開発する事業計画を立案した。バーの効果で、幅広い層の集客を見込み、ターゲット顧客以外の新規顧客の取り込みも期待している。
モウ キツ
学歴
北京邮电大学 通信工程専攻
資格
日本語能力試験(JLPT)1級
経歴
中国トレンドメディアグループの雑誌「ハーパーズ バザーメンズ」にて高級マーケティングマネジメント担当6年
Development of men’s apparel and select shops in Japan-Lifestyle proposals with an attached bar-
The study developed a business plan to develop the launch of a men’s apparel select shop in the form of a bar. The bar is expected to attract a wide range of customers and attract new customers outside the target customer base.
EDUCATION
Beijing University of Posts and Telecommunications Communication Engineering
QUALIFICATION
JLPT N1
CAREER
6 years in high-end marketing management at Harper’s Bazaar Men’s magazine, China Trend Media Group