FANG IRENE
新たな消費行動モデルの提案
-「ファッション企業+カフェ」からの考察-
OMOのビジネスモデルとファッションブランドが運営するカフェの関係性に着目し、ファッション企業がカフェを展開することで、既存のファッションビジネスにどのような影響を与えているのかを検証し、さらに、結論から新たな消費行動モデルへの検討を深めた。
ファン アイリン
学歴
文化服装学院 ファッション流通科 リテールプランニングコース
資格
日本語能力試験(JLPT)1級
ファッションビジネス能力検定2級
Proposal for a New Consumer Behavior Model-Consideration from “Fashion Companies + Cafes”-
Focus on the relationship between OMO’s business model and cafes operated by fashion companies, examine the effect of cafe businesses on existing fashion businesses, and deepen the examination with a new consumer behavior model.
FANG IRENE
EDUCATION
Bunka Fashion College Fashion Marketing and Distribution Department Retail Plannning Course
QUALIFICATION
JLPT N1
Fashion Business Proficiency Test Level 2